لوله استیل دکوراتیو

لوله استیل دکوراتیو

لوله استیل دکوراتیو : تا پیش از تسلط یافتن بشر به ساخت و استفاده از ابزارآلات پیشرفته و همچنین تولید و شکل‌دهی به مواد مختلف – علی الخصوص فلزات و آلیاژهای هر عنصر فلزی – مقاومت، سرسختی و زمختی صفاتی بودند که با ظرافت ، زیبایی و هنرهای بصری در یک محصول جمع نشده و عملاً محصولات زیادی وجود نداشتند که هم ساختار چشم‌نواز و پر جزئیاتی داشته و هم تحت نیروهای جانبی و فشارهای سطحی دچار تغییر شکل ، پوسیدگی ، شکستگی یا له‌شدگی نشود .

با توجه به این مطلب هرگاه نام محصولی فلزی (مثلاً یک لوله فولادین) به گوش یک مستمع ناآشنا به این حوزه برخورد می کرد ، این فرد به یاد لوله ای چدنی ، اندکی زنگ زده با رنگ قهوده ای مایل به نارنجی که دارای مقاومت زیادی هم هست می افتاد . این در حالیست که امروزه چنین ساختار مقاومی می تواند با ظاهری بسیار جذاب‌ ، صاف و درخشانی خودنمایی کرده و در قالب محصولاتی با کاربردی جز انتقال سیالات دیده شود .

استیل های دکوراتیو و در این مورد خاص لوله هایی از این جنس ، به دلیل اینکه دارای پوششی طبیعی هستند اکسید نشده ، در مقابل خورندگی مواد شیمیایی و اسیدها مقاومت بالایی دارند ، آب و رطوبت به آن ها آسیبی نزده ، آفات و باکتری را جذب نکرده و اصولاً مکان مناسبی برای رشد و تکثیر آن ها نمی باشند . این در حالیست که دارای شکل پذیری و مقاومت بالایی هم هستند ، در نتیجه بهترین گزینه برای کاربردهایی می باشند که مقاومت ، حفظ یکپارچگی ساختار ، قیمت مناسب ، زیبایی ، وزن نسبتاً سبک و عمری طولانی را یکجا بخواهیم .

 

لوله استیل دکوراتیو

چنانچه بخواهیم تعریف ساده‌ای از محصولات دکوراتیو داشته باشیم باید بگوییم که این محصولات دارای دو ویژگی شاخص می‌باشند؛ اولاً اینکه تبلوری از هنر و صنعت بوده (لذا ممکن است یک تابلوی نقاشی زیبا که در دکوراسیون محیط یک خانه نقش مهمی را ایفا می کند در زمره محصولات دکوراتیو قرار نگیرد، چرا که ردپای صنعت و اموری فنی مانند جوشکاری در آن دیده نمی‌شود) و ثانیاً علاوه بر زیبایی ، کاربردی هم بوده کار مشخصی را انجام دهند .

با عنایت به این توضیحات می توان حدس زد که لوله استیل دکوراتیو در چه مواردی کاربرد بیشتری دارد . ساخت نرده (نرده‌های راه‌پله، محافظ‌های بالکن، حفاظ ‌های پنجره‌ای ، دستگیره های داخل کابین آسانسور و ...) ، رگال‌های لوکس در فروشگاه های لباس ، میله جا لباسی در کمد دیواری ها ، میز و صندلی ، مجسمه‌های انتزاعی ، لوازم روشنایی ، لوازم آشپزخانه و ...از جمله مهمترین کاربردهای این محصولات در عرصه چینش یک فضای داخلی می باشند ، گفتنیست که این کاربردها به غیر مصارف این محصولات در انتقال مایعات بواسطه فضای تو خالی خود می باشد .

 

ویژگی های استیل دکوراتیو

  • این محصول با نام‌های دیگری همچون لوله استیل نازک و لوله استیل درزدار نیز شناخته می‌شود .
  • جنس این محصولات ورق استینلس استیل با استاندارد 304 AISI است که با فلزات دیگر آلیاژ می شود .
  • 201 تقریباً ارزانترین آلیاژ این محصولات است که به همین واسطه طرفداران زیادی پیدا کرده ؛ این در حالیست که مقاومت و عمر کمتر آن در مقایسه با 304 و 316 که دارای نیکل و کروم بیشتری هستند مانع از استفاده وسیع این محصولات در فضاهای سربسته نشده است .
  • علاوه بر زیبایی ظاهری که مهمترین فاکتور برای مصرف این محصولات است ، استیل‌های دکوراتیو در برابر خوردگی مقاوم بوده و قابل جوشکاری ، خمکاری و آبکاری هستند .
  • تنوع ابعادی این محصولات بالاست ، در نتیجه دست کارفرما برای انتخاب و استفاده از لوله هایی با قطر متغیر ، ضخامت‌های متنوع و طول‌های قابل تغییر باز است . ناگفته نماند که برخی از این محصولات به صورت طرحدار عرضه شده تا بدین ترتیب سلیقه‌های بیشتری را پوشش دهد .

 

چگونه می توانم استیل دکوراتیو تهیه کنم ؟ قیمت این محصولات چگونه محاسبه می شود ؟

در پاسخ به اینکه چگونه می توانید این محصولات را تهیه کنید باید بگوییم که مجموعه استیل زرین به عنوان وارد و توزیع‌کننده فولادهای نسوز ضد زنگ و سوپر آلیاژ، آماده برآورده کردن نیازهای شما بوده و بدین ترتیب به عرضه محصولات و ارائه اطلاعاتی از قبیل قیمت ورق نسوز ،  لیست قیمت لوله استیل و قیمت لوله استیل نسوز می پردازد .

قیمت این لوله ها تابعی از مشخصات فیزیکی آن‌هاست ، در نتیجه طول ، قطر و ضخامت لوله به اضافه وزن هر شاخه در کنار نوع استیل بکار رفته در آن‌ها از جمله عواملی هستند که قیمت لوله استیل دکوراتیو را مشخص می کنند .

در نهایت لازم به ذکر است که چنانچه در پی اطلاعات به روزی از این محصولات می گردید ، می توانید با مجموعه پیش روی در تماس بوده و بدین ترتیب علاوه بر بهره‌مندی از مشاوره کارشناسان ما ، با پیشنهادات مناسب خرید این محصولات نیز مواجه شوید . 


ارسال نظر درباره این موضوع