قیمت میله استیل نرده

قیمت میله استیل نرده

قیمت میله استیل نرده : زمانی که به بررسی کاربردهای نرده‌های یک راه پله می پردازیم ، دو کاربرد اصلی برای آن پیدا می کنیم که عبارت اند از حفظ ایمنی افراد و اشیاء روی آن از سقوط و ایجاد تکیه گاهی برای صعود و فرود عابرانی که روی آن قرار دارند . استفاده از این محصولات دارای قدمتی زیاد شاید به اندازه خود پلکان ها باشد، چرا که در سازه های بسیار قدیمی می توانیم ردی از آن ها بیابیم؛ عاملی که به خوبی نشان می دهد چرا از دیرباز اجداد ما سعی در ساخت این محصولات به زیبا و مقاومترین شکل آن داشته اند .
طارمی ها به عنوان گواهی بر این مدعا، نرده هایی چوبی، سنگی، فلزی و حتی شیشه ای بوده و هستند که در کنار داشتن مقاومت بالا، دارای شکل ظاهری چشم نواز و فیزیکی استوار هم می باشند و با داشتن تناسب و همخوانی با محیط پیرامونی خود برآورده کننده هر آنچه که از یک نرده می خواهیم می باشند . اگرچه امروزه نیز ردی از این محصولات در سازه های نوساز و برخی سبک های معماری خاص (مثلاً نمای رومی) دیده می‌شود اما این نرده های فولادین ضد زنگ با مقاومتی بیشتر، فضای اشغالی کمتر و تناسبی بهتر با دکوراسیون های امروزی هستند که محصولی محبوب تر بوده و مورد استقبال قرار می گیرند .


در ادامه گفتنیست که نرده ها به جز در کنار پلکان، مناسب حراست از مرزهای یک بلندی ، استخر، حوضچه یا باغچه ها ، حفاظ های ضد سرقت یا خودکشی (روی برج یا پل ها) و همچنین نواحی حفاظت شده می باشند .


میله فلزی
شاید اگر در دهه های گذشته از میله هایی فلزی به عنوان ماده اصلی ساخت یک نرده راه پله یا حصار سخنی به میان می‌آمد، عموماً به یاد قوطی یا لوله هایی زمخت می افتادیم که پس از برش و جوشکاری و پذیرش ضد زنگ، رنگی ساده به خود گرفته و بدین ترتیب به وظایف فوق عمل می کردند .
این در حالیست که امروزه با توجه به افزایش توانایی مجموعه های فعال در حوزه
قیمت ورق استیل 304 یا قیمت میلگرد 304 و همچنین به روز شدن تجهیزات انجام این کار، سلیقه عموم مصرف کنندگان نیز عوض شده و شاهد تولید و مصرف محصولاتی فولادین با ظاهری چشم نواز و بسیار شیک، با قابلیت شکل پذیری بالا، دارای تنوع زیاد در رنگ، شکل، ابعاد، با قابلیت ترکیب شدن با متریال‌هایی دیگر نظیر شیشه و همچنین امکان سفارشی سازی مطابق سلیقه مشتری در این حوزه هستیم .


قیمت میله استیل نرده
به طور کلی برای تعیین قیمت میله استیل نرده عوامل مهم و متعددی مؤثرند که سبب می شوند تا نتوانیم قیمت ثابت و مشخصی را برای آن بیان کنیم، اما با شناسایی این عوامل می توان به راحتی محدوده قیمت را تشخیص داده و یا از بُعدی دیگر بفهمیم که آیا کالای عرضه شده با قیمت آن تناسب داشته یا گران است!
در همین رابطه جنس میله از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید برای کاربری غیر متخصص تفاوتی میان میله ای از استیل 201 و 304 وجود نداشته باشد، اما می دانیم که ویژگی های این محصولات با یکدیگر متفاوت بوده و به نسبت دارای قیمت‌های غیریکسان و میزان کاری متفاوت برای رسیدن به ساختاری ایده آل نیز می باشند.


در همین رابطه به دلیل مقاومت بیشتر نمونه های 304 در برابر فرسایش و زنگ زدگی این محصولات دارای قیمت میله استیل نرده بیشتری می باشند. ناگفته نماند که فقط در صورت وجود محدودیت های بودجه و قرار داشتن محل نصب در منطقه ای با آب و هوای گرم و خشک، استفاده از نمونه 201 توصیه می شود.
ابعاد یک نرده از دیگر عوامل مهم در تخمین قیمت آن می باشد . در همین رابطه علاوه بر طول محصول و تعداد شاخه هایی که برای این کار استفاده می شود، محیط قاعده آن نیز دارای اهمیت زیادی بوده و بدیهیست که مثلاً میله ای قطور از نمونه ای نازک گرانتر است .


در خصوص عرض خود نرده هم می توان گفت که با بلندتر شدن قد آن و با عنایت به اینکه ایجاد فاصله میان رده های آن تا حد مشخصی مجاز است، لازم به افزودن ردیف های فرعی می باشد که این کار نیز با افزایش هزینه همراه است . یکی از دلایل ارزانتر بودن نرده راه پله نسبت به بالکن همین کمتر بودن ارتفاع آن است.


نکات تکمیلی
•    یکی از عوامل اختلاف قیمت میله استیل نرده بهای اتصالات و یراق آلات و همچنین اجرت نصب آن می باشد که نباید از آن غافل شد . 
•    رنگ استیل بر روی قیمت آن تأثیرگذار است .
•    استفاده از بست پوینت، پایه ثابت و فریم ها در قیمت نهایی تأثیرگذارند . 
•    برای استعلام قیمت روز حتماً با ما تماس حاصل فرمایید .

 


ارسال نظر درباره این موضوع