فروش ورق نسوز 4841

می دانیم که برای تولید آلیاژهای فولادی ( از جمله استیل های آستنیتی  دارای کروم و نیکل ) به ذوب مواد اولیه آن ها با دمایی بسیار بالا ، درآمیختگی این مواد و نهایتاً ذخیره و مبرّدسازی مذاب آن ها در قالب هایی مثل شمشال ، تختال یا شمشه هستیم ؛ محصولاتی که بعدها و در صورت نیاز با کمک روش های تولیدی مانند نورد کردن به شکل ورق ، لوله یا میلگرد در خواهند آمد .
 در همین رابطه می دانیم که این محصولات در دمای بسیار زیاد ساختار جامد خود را از دست داده و تغییر فاز می دهند . اما آیا تا بحال به این نکته فکر کرده اید که خود کوره از چه جنسیست که در این دما اصطلاحاً آب نشده و از بین نمی رود ؟!

ورق نسوز 4841 (با نام دقیق تر 1.4841 یا 310) استیل نسوزیست که با توانایی تحمل حرارت قریب به 1200 درجه سلسیوس به عنوان ماده اولیه و اصلی ساخت چنین کوره هایی مورد استفاده قرار می گیرد . در راه یافتن مراکز فروش ورق نسوز 4841 لازم است تا بدانیم ، زمانی که آلیاژی دارای 24 الی 26% کروم و 19 الی 22% نیکل در ساختار خود باشد، طبیعی است که این محصول توانایی زیادی برای تحمل گرمای زیاد داشته و بدون پوسته پوسته شدن ، اکسیداسیون در دمای بالا یا تغییر فرم به فعالیت خود ادامه می دهد . 
از این گذشته در کنار بدنه اصلی کوره های مذکور ، گاهی سینی های حمل برای پخت چینی ، پاتیل های حمل مذاب هایی فلزی اما غیر آهنی مانند روی ، مس ، آلومینیوم و همچنین ملاقه های برداشت و انتقال مذاب نیز مستلزم ساخته شدن از آلیاژی نسوزند که در این مورد ورق نسوز 4841 گزینه مناسبی به حساب می آید .