قیمت ورق 310s

قیمت ورق 310s

قیمت ورق ۳۱۰s

از ورق ۳۱۰s می توان در محیط های اکسید کننده و نیترید کننده استفاده نمود به گونه ای که در این محیط ماکزیمم دمای کارایی این آلیاژ ها کاهش می یابد ، با این حال این ورق ها نسبت به آلیاژ های نیکل مانند اینکونل ۶۰۰ و اینکولوی ۸۰۰ مقاومت بسیار کمتری دارد که اینگونه مقاومت ها اصولا نسبت به کربوریزه شدن و نیتراته شدن می باشد .

از جمله بزرگترین ویژگی که اینگونه ورق ها دارند مقاومت در برابر حرارت ، در برابر خوردگی های دمای بالا می باشد ،همچنین در برابر خوردگی های در دمای بالا خواص بسیار بسیار مناسب تری دارد ، استیل ۳۱۰ دارای مقاومت مطلوبی در برابر دمای بالا و همچنین در برابر گازها، عوامل جوی و بخار آب دارا می باشد ، البته لازم به ذکر است که این ورق در برابر حرارت اکسید کربن ، سایش و پوسته ای شدن نیز دارای مقاومت فوق العاده ای می باشد .

در حالت ملی از فولادهای نسوز در برابر محیط هایی با دمای بالا که میزان کربن در آنها متوسط می باشد مناسب است که از جمله این محیط ها می توان به صنایع پتروشیمی ها اشاره نمود .

میلگرد استیل ۳۱۰ :

ورق های ۳۱۰ نیز مانند مابقی میلگردهای نسوز دیگر ، کروم و نیکل بالایی دارد و این ورق دارای مقاومت فوق العاده ای در برابر پوسته شدن دارد که لازم به ذکر است که ورق ۳۰۹ در برابر پوسته شدن دارای مقاومت کمتری می باشد .

میزان آلیاژهای به کار رفته در این ورق دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و همچنین مقاومت در برابر حرارت در این ورق بالا می باشد ، از این ورق در صنعت نفت و همچنین ساخت جعبه های سمانتاسیون و سخت کاری دارای کاربرد فراوانی می باشد ، تنها موردی که در ورق ۳۱۰s وجود دارد اینکه احتمال ترک خوردن آنها در برابر تنش های کلراید وجود دارد .

با توجه به نوسانات زیادی که در مورد ورق های استیل وجود دارد جهت استعلام قیمت ورق ۳۱۰s می بایست با کارشناسان استیل زرین تماس حاصل نمایید .

هر چه ورق ۳۱۰s دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و همچنین آلیاژهای به کار رفته باشد ، قیمت ورق ۳۱۰s افزایش می یابد ،از این ورق ها در ساخت جعبه های سمانتاسیون و سخت کاری استفاده می شود .

ورق ۳۱۰s دارای خصوصیاتی از جمله همجوشی می باشد که در این حالت خصوصیت فرم پذیری و جوشکاری وجود دارد که درجه حرارت بسیاری در آنها تنظیم شده است .

ورق ۳۱۰ دارای خصوصیت فوق العاده محبوب نسوز بودن آن می باشد و همچنین دارای توانایی جوشکاری دارد که در این حالت از آنها در دمای بسیار بالایی استفاده می شود .


ارسال نظر درباره این موضوع