قیمت استیل 321

قیمت استیل 321

قیمت استیل 321 : چند سالیست که پرس و جو در خصوص کالاهای مختلف در بین منابع اینترنتی در بین عموم مردم جای افتاده و پرسه زدن در میان وبسایت‌های مرتبط با یک کسب و کار یا فروشگاه های آنلاین دیگر مختص قشر خاصی از جامعه، افرادی فعال در حوزه ای خاص یا انسان‌هایی با سطح معینی از سواد یا توانایی کار با کامپیوتر و شبکه‌های مجازی نمی باشد . 
شاید به همین دلیل است که یکی از پیشنهادات ثابت موتورهای جستجوگر مشاهده قیمت یک محصول می باشد. در همین رابطه زمانی که در پی کسب اطلاعاتی در خصوص آلیاژهای آهنی یا انواع استیل‌های نسوز هستیم با سرفصل‌هایی نظیر قیمت استیل 321 ،
قیمت ورق استیل 304 و قیمت ورق استیل 316 بر‌می‌خوریم که به طور مشخص در خصوص قیمت روز این محصولات در بازار یا به اصطلاح مضنه آن سخن می گویند .

 

قیمت استیل 321


اگرچه تا پیش از وقوع طوفان‌های ارزی و نوسانات غیر قابل پیش بینی دلار نیز اعلام قیمت این محصولات نیز به سادگی امکان‌پذیر نبوده و با تغییرات مستمری همراه بوده است، اما هم اکنون این تغییرات در لحظه اتفاق افتاده و کمتر مجموعه ای به اعلام مستمر و برخط قیمت استیل 321 یا هر محصول دیگری از خود می‌پردازد .
شدت این نوسانات به اندازه‌ایست که در برخی کسب و کارها، صاحبان مشاغل و سرمایه ترجیح می‌دهند تا با عدم فعالیتشان هیچ جنسی نفروشند، چرا که برای جایگزینی آن ملزم به پرداخت پول بیشتری برای خرید مجدد همان محصول می باشند . بنا به این توضیحات، چنانچه مایل به دریافت قیمت روز محصولات ما از جمله
قیمت ورق استیل 321 هستید ، هم اکنون با ما تماس گرفته و ضمن استعلام قیمت این محصولات، از مشاوره کارشناسان «استیل زرین» نیز بهره‌مند شوید.

 

معرفی استیل 321


صحبت در خصوص استیل‌های 321 را می توان با معرفی گرید 300 آغاز کرد، محصولاتی که کروم آن‌ها به بیش از 18 درصد رسیده و بدون اینکه اکسید شوند یا با پذیرش گرما به خوردگی بین دانه ای واکنش نشان دهند می توانند دمایی قریب به 870 درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند . 
به طور خلاصه32100 UNS S را می توان فولادی نسوز از خانواده استیل‌های درجه پایین دانست . 
بنا به این ویژگی از استیل‌های 321 در محدود دمایی 700 درجه استفاده می کنند ، محصولی که با داشتن مقاومت بالا در برابر پوسته پوسته شدن و خوردگی در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند .
از دیگر ویژگی‌های این ماده اولیه بسیار پرکاربرد می توان به 
•    قابلیت فرم پذیری و جوشکاری بسیار عالی
•    شکل‌پذیری قابل توجه
•    امکان جوش برجسته و
•    سختی زیاد آن حتی در دمای کم اشاره کرد .
در ادامه لازم به ذکر است که :
-    چنانچه با استیل گرید H321 مواجه شدید بدانید که این دو محصول یکی بوده، با این تفاوت که H321 اصلاح شده استیل 321 بوده و بواسطه کربن بالاتر در برابر حرارت زیاد مقاومت بیشتری دارد .
-    این محصولات پولیش نمی شوند، پس خبری از درخشش یا سطحی صیقلی نبوده و نمی توان از آن ها در امور دکوراتیو استفاده کرد . 
-    گاهی کاربر این محصولات نیاز دارد تا پس از جوشکاری مقاومت در برابر خوردگی بین دانه ای وجود داشته باشد، به همین دلیل استفاده از L321 در دستور کار قرار می‌گیرد .
-    به دلیل تثبیت تیتانیوم اضافه در مقایسه با محصولی مانند استیل 304 ، این آلیاژ در برابر انواع اسیدها (اسیدهای آلی رقیق شده در دمای متوسط،  اسید فسفریک خالص در دماهای پایین و محلول های اکسید کلراید یا فلوراید آزاد در دمای متوسط) و تشکیل کربید کربن دارای مقاومت بسیار بیشتری می‌باشد .

استیل 321 در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد ؟


با عنایت به توضیحات فوق در زمینه‌هایی که ظاهر در اولویتمان نبوده، مقاومت در برابر حرارت و خوردگی اهمیت زیادی داشته باشد و بخواهیم جوشکاری انجام دهیم، دانستن قیمت استیل 321 و استفاده از آن اهمیت زیادی می‌یابد .
 به همین دلیل از موارد زیر می توان به عنوان اصلی ترین کاربردهای این محصولات یاد کرد :
•    ساخت بدنه موتورهای پیستونی
•    ساخت قطعات هواپیما و جت
•    فرآوری و تولید دیگ‌های بخار، کوره و دودکش 
•    طراحی و ساخت سامانه احتراق ماشین‌های سنگین (سیستم اگزوز)
•    سخت افزارهای کاربردی در صنایع نفت و گاز – بالاخص تجهیزات پالایشگاهی
•    ساخت مبدّل‌های حرارتی
•    انجام فرآیندهای شیمیایی و
•    اتصال مفاصل ، لوله های مشعل و جوش داده شده!

 


ارسال نظر درباره این موضوع